Pomysł na prezent

09Sty13

Pomysł na prezent

Wykorzystaliśmy nieobecność większości domowników i zasiedliśmy w dużym pokoju wraz z synem na naradę, bynajmniej nie wojenną. Herbata malinowa w ten zimny wieczór styczniowy smakowała wyśmienicie. Usiedliśmy wygodnie ja na kanapie, syn na fotelu. Do omówienia mieliśmy zakup prezentu dla ojca.

Syn dawał różne dziwne pomysły, z których ja niekoniecznie byłam zadowolona . Woda po goleniu – odpadła w przedbiegach. Nie jestem zwolenniczką dawania perfum. Bo jakie wybrać te które mi się podobają czy też te które jemu. Portfel dostał pod choinkę. Długo tak siedzieliśmy i rozważaliśmy pomysły. W końcu syn rzucił

– Kup mu fajne słuchawki

– Słuchawki?

-Tak- odpowiedział od niechcenia. Słuchawki Marshall będą odpowiednie, to SA fajne słuchawki jak chcesz to ci je zaraz pokarzę na stronie- kontynuował

Zaczęłam się zastanawiać. Faktycznie modne słuchawki to niebanalny prezent.

Syn pokazał mi jak wyglądają. Słuchawki Marshall były duże, wyglądały na solidnie wykonane.  Syn mówił jeszcze coś o parametrach, ale dla mnie dla osoby która zupełnie się nie zna na nausznych słuchawkach to zagadnienie było jakby mniej ważne. W końcu zdecydowaliśmy, zamówiliśmy słuchawki nauszne. Całe szczęście decyzję o wybraniu prezentu udało nam się dokonać tuż przed przyjściem męża do domu.

W końcu to miała być niespodzianka. Bo co to za prezent jak dużo przed czasem wiesz co dostaniesz w prezencie

No Responses Yet to “Pomysł na prezent”

  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

