Słuchawki Marshall

03Sty13

Słuchawki Marshall

To był jednak dobry wybór, a moje niepokoje co do prezentu choinkowego dla męża okazały się płonne.

Pierwszy raz zobaczyłam słuchawki Marshall na stronie internetowej. Od razu mi się spodobały, były duże i pięknie wykonane. Później zaczęłam szperać po Internecie w poszukiwaniu opinii  na temat słuchawek nausznych. Nie znam się zupełnie na tym, a w prezencie choinkowym chciałam kupić fajne słuchawki. Przeglądnęłam wiele stron, opinie były pozytywne. Słuchawki Marshall zamówiłam przez Internet. Syn mnie przekonał do zakupów przez Internet, tłumacząc że oszczędzam i czas a zarazem pieniądze, bo nie wydaje na benzynę jeżdżąc od sklepu do sklepu. Słuchawki nauszne przyszły bardzo szybko. Czekałam chyba dwa albo trzy dni, kiedy kurier zastukał do drzwi. Słuchawki Marshall zapakowane były w karton. Nie otwierałam kartonu, postanowiłam oryginalnie zapakowane włożyć pod choinkę.

W dzień wigilii denerwowałam się bo jednak nie wiedziałam czy z takiego  prezent  mąż będzie zadowolony. Co prawda wcześniej bardzo często wspominał , że bardzo by chciał mieć nauszne słuchawki. Odkąd pamiętam lubił słuchać muzyki poważnej, szczególnie wieczorem kiedy wracał zmęczony z pracy.

To był udany prezent, mąż był ogromnie zadowolony. Cieszył się jak dziecko . Wszystkim pokazywał swoje nowe nauszne słuchawki a wieczorem usiadł w fotelu i słuchał muzyki.

 

6 Responses to “Słuchawki Marshall”

  1. I do believe all the ideas you have presented to your post.
    They’re very convincing and will definitely work. Nonetheless, the posts are too brief for beginners. May you please extend them a bit from subsequent time? Thanks for the post.

  2. Your style is very unique compared to other people I have read stuff from.
    I appreciate you for posting when you have the opportunity, Guess I will just book mark this page.

  3. I like reading an article that can make men and women
    think. Also, many thanks for allowing for me to comment!

  4. Appreciating the commitment you put into
    your site and in depth information you provide.
    It’s nice to come across a blog every once in a while that isn’t the same unwanted rehashed material.
    Fantastic read! I’ve saved your site and I’m adding your RSS feeds to my
    Google account.

  5. My spouse and I stumbled over here from a different website and thought I might check things out.
    I like what I see so i am just following you.
    Look forward to looking into your web page yet again.

  6. I’m not sure exactly why but this website is loading extremely slow for
    me. Is anyone else having this problem or is it a issue on my end?
    I’ll check back later on and see if the problem still exists.


Skomentuj

